CINTA

CINTA bukanya mencari seseorang yang SEMPURNA..tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu SEMPURNA...jangan kata AKU CINTA PADAMU...bila kau tidak benar2 peduli..jangan bercakap soal PERASAAN bila itu tidak benar2 ADA,....jangan kau sentuh hidup seseorang bila kau hanya berniat MEMAINKAN HATI NYA....jangan tatap mata seseorang jika itu satu PEMBOHONGAN...hal yang paling kejam dilakukan bila kau membuat seseornag JATUH CINTA,sedang kan kau langsung tidak berniat untuk menerima saat ia benar2 JATUH....

Thursday 10 March 2011

wcq dan si dia..

arinie cm biasa jew...sale x banyk pown....ade la sket...
tngah sedap lepak kt kaunter member aku kelam....
aku ingt kn psal ape...bila aku tengok kt jln signal mtor aku patah...
perrgghh hot giler aku...x de kje laen kew customer signal aku dia nk  bantai....
gewam gila aku....

balik jew kt kaunter..aku dah maki spe la yg buat signal aku patah..
pstu membr aku ajak pg beli colek...hairil nie org kelantan..
rupa nyer colek tue rojak buah...rajin gak aku belajar cakap kelantan ngan dia....
best gak belajar bahasa kelantan nie....akak kt sebelah kaunter aku nie pggil kami upin and ipin...
klo x kacau org x sah..hahahah....adik angkt aku pown ade balik dri kelantan x lama lg akak angkt aku pg ambik adik dia kt kajang....

nie pasal si dia....klo korang nk tau si dia tue awek aku la...
kami gadoh...dia cakap aku bnyk kenal pmpuan..salah kew kawan ramai...
aku syg giler kt dia...tp bleh plak dia wt kt aku cmni...dah 2 hari x text...aku call dia x angkt..
mungin dia rasa cara cmni bleh wt aku lg syg kt dia.....jahat sangat kew aku....
dia x syg kt aku lg kowt...hmmm..jahat aku just merokok...gurl aku x maen,dadah x ambik,arak aku x sentuh,.....mybe aku x sempurna tok dia n dia sudah dpt yg lg sempurna dari aku kowt....
aku call dia x angkt bila aku call guna no office dia angkt...cos no office dia x tau...mybe psni ble guna no office dia dah x angkt....sedih gak....sabar jew la.....selagi boleh bersabar....
hanya tuhan saja yg tau....maybe bila aku dah x da kt sni baru dia ingt2...
rindu sngt kt dia...tp di dia nie rindu x kt aku...selagi aku x msej dia x kn msej....ok la klo nk cerita psal cinta nie
 x tau la bila abis..k salam...

No comments:

Post a Comment