CINTA

CINTA bukanya mencari seseorang yang SEMPURNA..tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu SEMPURNA...jangan kata AKU CINTA PADAMU...bila kau tidak benar2 peduli..jangan bercakap soal PERASAAN bila itu tidak benar2 ADA,....jangan kau sentuh hidup seseorang bila kau hanya berniat MEMAINKAN HATI NYA....jangan tatap mata seseorang jika itu satu PEMBOHONGAN...hal yang paling kejam dilakukan bila kau membuat seseornag JATUH CINTA,sedang kan kau langsung tidak berniat untuk menerima saat ia benar2 JATUH....

Friday 4 March 2011

salam..aii

hari nie member aku dah balik dari kampong....
yg best nyer 5 aribulan mcm biase la aku tggu komisyen aku msuk....
x banyak la dlm rm 1000 plus jeh.....
basic dah masuk 1 aribulan....rm 600....
 nmpak cm banyak basic aku pown dah nk abis aku blanje...

sale tok stakat nie 2 jeh...jd la drpd x de langsung..hehehe
mesej ngan awek....dia cakap nk diet aku gelak la kaw2 cos dia susah sket nk diet...
klo di ikut kn badan dia x lah gemok(chubby sket..)....
mungkin dia tengok kawan dia lebih kurus tue yg dia nk diet tue...
dia suruh aku suggest nk bg dia kurus kn badan...bab makan dia mmg pantang...
bukan pantang ape just...pantang tengok...huhuhuh...tue la masalah dia....
aku suggest la suruh dia angkat besi...hahaha...dia mara...cakap sye siyes nie.....
last aku cakap kt dia suruh joging....

malam nie akak angkat aku n kawan2 mau pg karok....
masalah mawi nie bukan ape...klo sebelum karok x bleh makan..
klo makan kang x bleh nk nyanyi cos pancit...hahaha
jd terpaksa la menahan lapar......akak angkat mawi best,sporting and agak sempoi....
esok pulak ade event...teman akak angkt....nak tau teman akak pg mne...hehehe kne tggu esok lah...
ok la bye....hehehee

2 comments:

  1. awek nk diet tue...
    bg la smgt skit..
    hadoiiiiiiiiiiiiii...

    ReplyDelete
  2. hahahaha....untung la klo diet...

    ReplyDelete