CINTA

CINTA bukanya mencari seseorang yang SEMPURNA..tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu SEMPURNA...jangan kata AKU CINTA PADAMU...bila kau tidak benar2 peduli..jangan bercakap soal PERASAAN bila itu tidak benar2 ADA,....jangan kau sentuh hidup seseorang bila kau hanya berniat MEMAINKAN HATI NYA....jangan tatap mata seseorang jika itu satu PEMBOHONGAN...hal yang paling kejam dilakukan bila kau membuat seseornag JATUH CINTA,sedang kan kau langsung tidak berniat untuk menerima saat ia benar2 JATUH....

Thursday 19 July 2012

bulan ramadan bersama teman baru... : )

     selamat menyambut ramadan al mubarak...harap kawan2 sihat disamping org tersayang...tahun lepas berpuasa dengan org lain...tahun nie lain pulak....apa target puasa tahun nie..bagi yg puasa x penuh tue...cuba la penuh kan thun nie...tp pmpuan mmg x pnuh pown dpe ada lesen besar...

     raya tahun nie apa tema kawan2 semua...mesti ada yg nk sama dengan gf or bf korang kn....
tahun nie mawi nk sama dengan insan yg mawi sayang....mawi sayang sangat2 kt dia....tp kita couple nie akhir nya dengan perkahwinan rite...ada jodoh ada la....thanks awak sanggup jaga saya...
saya nie x la baek mne....dan x la jahat mana...awak sabar jew dengan karenah saya....


  • selagi jantung berdegup kencang selagi itu la cinta saya kt awak...
  • bagaimana sungai mengalir cmtulah mengalir nya cinta saya kt awak..
  • selagi matahari menyinar bumi..cmtulah saya akan menyinar kn hidup awak dengan cinta saya...
  • selagi saya hidup saya akan hidupkan cinta saya pada awak...andai saya mati akan saya bwak cinta ini bersama...selaamat menjalani ibadah puasa sayangku,...
selamat menjalankan ibadah puasa

setting niat
upgrade iman download dosa
delete dosa
install taubat
approve maaf
search for pahala...

1 comment:

  1. buat la baju raya tema warna warni.. ahaksss..!!! kak ieka mesti suke...

    ReplyDelete