CINTA

CINTA bukanya mencari seseorang yang SEMPURNA..tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu SEMPURNA...jangan kata AKU CINTA PADAMU...bila kau tidak benar2 peduli..jangan bercakap soal PERASAAN bila itu tidak benar2 ADA,....jangan kau sentuh hidup seseorang bila kau hanya berniat MEMAINKAN HATI NYA....jangan tatap mata seseorang jika itu satu PEMBOHONGAN...hal yang paling kejam dilakukan bila kau membuat seseornag JATUH CINTA,sedang kan kau langsung tidak berniat untuk menerima saat ia benar2 JATUH....

Thursday 3 March 2011

khamis yg hening...

salam semua...arinie x la bnyk aku nk crita.....td aku baru settle kn satu kes
broadband x bleh pakai.....macha tue awal dtg kt kedai aku nk ambik broadband dia....
aku suruh dia tggl kn no phone dia senang nk call.....
nasib baek la dia tue jenis paham bahasa and cool...hahaha

elok jew aku tengah relex2 maen fb.... tiba2 mood jd cuak terperanjat...
tau x sebab ape...hahaha...mesti la korang x tau sbb aku x cerita lg...hehe....
tengok2 big boss ade depan mata..daaa...hehehe..tp dia cool,dia dtg pown ade sbb
ade pakej broadband bru....klo la customer lama dtg mesti mengamuk punyer...
sbb broadband yg 7.2mbps byar 100 contract 6 month....elok jew lepas dia check
terus bos aku bla.....yg pasal broadband rosak aku dah call macha tue dah sttle pown..huhuhuhhu

kje aku maen fb jew....n promote blog aku....
hope ade la member baca  blog aku yg x cntik nie.....
 customer kurang sngt tesco dah bukak....huhuhhu
kje kt sni cuci mata la...rmai awek kowt....bnyk budak u kt sni...

esok member aku balik dari kampong...pasni bleh la aku cuti
badan dah lembik asyik keje jew.,...huhuhu
sian gak kt kawan aku tue...budak nyer ok la...kami dah mcm adik bradik....
ayah dia masuk wad sesak nafas....aku dah bosan giler nie tahap dewa...
tp ape bleh buat kje jew la...tue la org suruh sekolah aku pg panjat pagar...hahaha...
tp aku skunk dah baek.....(baek la konon)/...hehehe....nanti klo ade masa aku cerita kt korang
pasal zaman nakal aku and zaman sekolah....tunggu tau,....

No comments:

Post a Comment