CINTA

CINTA bukanya mencari seseorang yang SEMPURNA..tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu SEMPURNA...jangan kata AKU CINTA PADAMU...bila kau tidak benar2 peduli..jangan bercakap soal PERASAAN bila itu tidak benar2 ADA,....jangan kau sentuh hidup seseorang bila kau hanya berniat MEMAINKAN HATI NYA....jangan tatap mata seseorang jika itu satu PEMBOHONGAN...hal yang paling kejam dilakukan bila kau membuat seseornag JATUH CINTA,sedang kan kau langsung tidak berniat untuk menerima saat ia benar2 JATUH....

Sunday, 7 August 2011

my sweet heart..

             salam sume....mula nyer titik pertemuan memang tidak disangka sangka....malam tue mawi lepak
ngan kawan mawi kt alsalam,taman cempaka nilai...just lepak kosong jew...tiba2 satu mesej masuk...bunyi nyer cmni la....mama ambik baby,baby dah abis show,nset satu lagi bateri abis...
mawi pown jd pelik la...la sejak bila la plak mawi jd mama nie...mawi pown terus call nie yg hantar mesej td...
bila call tiba2 awek angkat...mawi ckap awak salah nombor la...dia ckap sorry awak saya nk hntr msej kt mama saya...mawi pown ckap la klo nk berkawan ape salah nyer...dia jwab nti saya msej awak blik...

         malam tue jugak mawi msej dia tnye nme,asal kt mne,kje ape....mcm2 lg la....nme pu3 nur elycia...asal damansara,adik bradik 4 org...anak last skali....esok nyer mawi pg kje cm biasa la....ptng dia dah blik kje jd mawi msej la ngan dia...msej3 pstu dia call mawi....pelik gak mawi tiba2 jew call....sembang2 ngan dia pstu dia past nset kt papa dia....mawi ckap jew direct ngan papa dia...tnye mawi asal mne,kje ktne,nama sapa,..mcm2 lg la...papa dia sporting habis..sronok plak sembang ngan papa dia...ayah dia asal perak kt kuala kangsar....tiba2 satu soalan timbul kt papa dia...mawi nie  btol kew nk berkawan ngan anak pak cik...
jd mawi ckap la kawan biasa2 jew..cos bru lg kenal...

         mawi msej ngan dia smpai la dlm 10 hari...jd mawi nk buat dia jd gf mawi...kne berdepan soalan yg agak berat n bertalu2...ibarat bom yg di hantar amerika syarikat keatas afganistan..huhuhuh...
last skali past ayah dia benar kn mawi jd  bf....huhuhuh...seronok n takot pown ade time tue...dia nie anak yg manja...perkara yg dia x suka..bila dia kne tipu..mawi pown sme gak...jaga hati anak pakcik mawi..pesan ayah dia...sayang sngt kt pu3 nur elycia....luv u soooo much la....
klo x dew masalah parent dia nk dtg kmpong mawi time raya nie...x sbar rse nyer...hnya tuhan jew yg tau...ok la x tau nk crita ape lg...bye salam....