CINTA

CINTA bukanya mencari seseorang yang SEMPURNA..tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu SEMPURNA...jangan kata AKU CINTA PADAMU...bila kau tidak benar2 peduli..jangan bercakap soal PERASAAN bila itu tidak benar2 ADA,....jangan kau sentuh hidup seseorang bila kau hanya berniat MEMAINKAN HATI NYA....jangan tatap mata seseorang jika itu satu PEMBOHONGAN...hal yang paling kejam dilakukan bila kau membuat seseornag JATUH CINTA,sedang kan kau langsung tidak berniat untuk menerima saat ia benar2 JATUH....

Monday, 28 February 2011

sampai bila la....

sampai bila la aku nk kje cmni....
masuk pukul 10 kuar pown pukul 10 malam

sale tok malam nie kurang sangat cos org ramai pg tesco nilai
kat dalam gaint nie sket sngt,...
klo sale camni mati la aku....
x dpt la nk cpai trget....
sale tok kedai aku 250 sebulan....

mcm rasa nk sambung study plak....
kwan aku yg laen sume dah sambung.....
klo ade rezeki bulan 7 nie aku sambung...
family aku suke gler klo aku sambung....
tambah plak akak kesayangan aku...
support giler klo nk further study.....


dulu klo time blaja senang jew nk mntk duit dri family....
ble dah cri duit sendiri baru aku tau susah gak ek cri duit nie...
sekian gak family aku senang jew nk mntk2....
ok lah aku dah nak gerak blek.....
dan x tau nk ckap ape lg.....

No comments:

Post a Comment